مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 21:552020-08-07اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 17 مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فاطمه احمدی رییس شبکه دامپزشکی مهران از تشدید نظارت دامپزشکی بر پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر روند انجام پروتکل های بهداشتی در خصوص شرایط حاضر در مراکز زیرمجموعه دامپزشکی از برنامه های اصلی بوده که از مراکز عرضه فرآورده خام دامی مثل قصابی ها و سوپر پروتیین ها بازدید به عمل می آید.

وی افزود: از شیوع کرونا تا به امروز، توسط بازرسان و کارشناسان اداره دامپزشکی و با همکاری شبکه بهداشت، اماکن و اداره صمت تشدید نظارت های دامپزشکی به منظور تامین سلامت مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی، به صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار گرفته است.

13 خانه ورزش روستایی در ایلام مجهز شد مظفر علی ‍ شایی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: در سری اول از تجهیز خانه های روستایی 13 خانه ورزش روستایی تجهیز شد و امیدواریم با همراهی مسوولان بسترهای لازم برای راه اندازی خانه های ورزش را فراهم سازیم.

وی افزود: توسعه خانه های ورزش روستایی سهم به سزابی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان ایفا می کند، ازتمام مسوولان به خصوص دهیاران، بخشداران و فرمانداران در این طرح برای اهدایی فضای مناسب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام